Αρχική / Blog / ΟΙ 5 ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

ΟΙ 5 ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

Πίσω στο blog
29/07/2020
ΟΙ 5 ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

Μπορεί να λάμπεις τώρα που είσαι διακοπές, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να αφήσεις την επιδερμίδα σου να αφυδατωθεί από τον ήλιο και τη θάλασσα. Μάθε πώς θα τη διατηρείς άψογη μέχρι το επόμενο πρωινό – τουλάχιστον!

 

After sun VS Ενυδατικό γαλάκτωμα

Απόφυγε να χρησιμοποιείς το συνηθισμένο σου γαλάκτωμα σώματος κατά τη διάρκεια των διακοπών. Ακόμα και αν είναι εξαιρετικά ενυδατικό, δεν είναι κατάλληλο για την επιδερμίδα που εκτίθεται στην ηλιακή ακτινοβολία. Καλύτερη επιλογή είναι τα προϊόντα περιποίησης για μετά τoν ήλιο, τα οποία ενυδατώνουν το δέρμα και περιέχουν επιπλέον συστατικά ώστε:

Μην ξεχνάς τα after sun για το πρόσωπο!

 

Αυτές οι φόρμουλες προσφέρουν μια ένεση δροσιάς στο δέρμα. Όπως κι εκείνες που προορίζονται για το σώμα, έτσι και αυτές αποκαθιστούν τα επίπεδα υγρασίας της επιδερμίδας καταπραΰνοντας τυχόν ερεθισμούς και προλαμβάνοντας το σχηματισμό ρυτίδων και πανάδων.

 

Κάνε απολέπιση με άμμο

Ειδικά όταν είναι μουσκεμένη και από την αλμύρα της θάλασσας, η άμμος αποτελεί την ιδανική ευκαιρία για απολέπιση χωρίς χημικά. Απλά κάθισε στην άκρη του νερού, γέμισε τις χούφτες σου με μεγάλες ποσότητες βρεγμένης άμμου και τρίψε ήπια το δέρμα σου από τις πατούσες μέχρι τους μηρούς και από εκεί μέχρι ψηλά το στήθος, με κινήσεις προς το λαιμό.

 

Πρώτες βοήθειες για το έγκαυμα

Νιώθεις ένα ελαφρύ κάψιμο στην πλάτη ή στους ώμους μετά την ηλιοθεραπεία; «Αν το δέρμα σου έχει γίνει ροζ και νιώθεις πόνο, το πρώτο βήμα είναι να απλώσεις μια αντιφλεγμονώδη κρέμα» λέει ο δερματολόγος Dr. Murad. Μετά κατεύνασε τα συμπτώματα με ένα δροσιστικό τζελ αλόης. Αν έχεις ήδη αρχίσει να ξεφλουδίζεις, απόφυγε το… τσιμπολόγημα. «Τραβώντας μόνη σου, πρόωρα, το ξεραμένο δέρμα, πιθανόν να καταλήξεις με μια ανώμαλη μελάγχρωση του δέρματός σου και, ίσως, με μόνιμες ουλές και σημάδια» προειδοποιεί ο ειδικός.

 

Προστατευτικές τροφές

Γέμισε τα πιάτα σου με αντιοξειδωτικό λυκοπένιο (σάλτσα ντομάτας ή καρπούζι), β καροτένιο (καρότο), βιταμίνη C (κυρίως μπρόκολο) και ρεσβερατρόλη (σταφύλια και μούρα) για να μετριάσεις τη φλεγμονή που δημιουργεί ο ήλιος στο δέρμα σου. Αλλά δώσε έμφαση και στις πικάντικες γεύσεις: Πολλά βότανα και μπαχαρικά, όπως τζίντζερ, κουρκούμη και δεντρολίβανο, περιέχουν συστατικά με ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση, ιδίως η κουρκούμη. Οι μελέτες αποδεικνύουν ότι η δραστική ουσία της τελευταίας, η κουρκουμίνη, αναστέλλει την πιθανή ανάπτυξη μελανώματος.

 

ΠΗΓΗ: shape.gr

Μάθετε πρώτοι για τις προσφορές μας

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας
Ο λογαριασμός σας